رویا-عکس My Picture (کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز میباشد)
 
درباره وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1








keycode

گلپونه ها یاداشت های تلخ نویس

                    تورا چون نقش رویا دوست دارم                             

 

                                                   چو عطر پاک گلها دوست دارم

                           من آن ماهی افتاده به خاکم

                                              تو را چون موج دریا دوست دارم

                                بخند ای غنچه گلزار هستی

                                                 که آن خندیدنت را دوست دارم

                    به باغ خاطرم ای غنچه ی گل

                                                               تو را تنهای تنها دوست دارم.

                                



نظرات شما عزیزان:

مازیار
ساعت15:02---18 فروردين 1390
سلام.وبت خیلی زیباست.وقت کردی به دل نوشته های منم یه سری بزن

ابوالفضل
ساعت12:04---18 فروردين 1390
سلام خوبی؟وبلاگ خوبی داری خیلی جالبه مطالبت موفق باشی
به منم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
مشاهده صفحه جدید